החלפות והחזרות
1. צרכן רשאי לבטל את העסקה שלא עקב פגם מיום עשיית העסקה ועד ארבעה עשר ימים מיום קבלת הנכס, או מיום קבלת המסמך המכיל את פרטי העסקה, לפי המאוחר.
על אף האמור, לא ניתן לבטל עסקה של טובין פסידים, טובין שיוצרו במיוחד בעבור הצרכן בעקבות העסקה וטובין הניתנים להקלטה,
לשעתוק או לשכפול שהצרכן פתח את אריזתם המקורית ו/או מוצר אשר מאריזתו או ממנו הוסרה המדבקה המקורית עם המספר המזהה.
במידה והנכם מעוניינים להחליף/להחזיר מוצר שרכשתם (כאשר הוא סגור באריזתו המקורית ולא נעשה בו שימוש) ניתן להודיע על הביטול בדרכים הבאות:
ניתן להודיע על הביטול בדרכים הבאות:
- בטלפון: 054-2500-152 או בחנות
- בדואר רשום: בש-גל ספורט רחוב הקישון 29 בני ברק
- בדוא''ל: contact@bashgal.co.il.
2. ההחזר הכספי יועברו תוך 14 יום ממועד הבקשה אך ורק לכרטיס האשראי שממנו בוצעה ההזמנה. ההחזר יבוצע באותם תנאים של העסקה המקורית.
3. על אף האמור, צרכן שהוא אזרח ותיק, אדם עם מוגבלות או עולה חדש כהגדרתם בחוק הגנת הצרכן אשר ההתקשר בעסקת מכר מרחוק
יוכל לבטל את העסקה בתוך ארבעה חודשים מיום מסירת הנכס או מיום קבלת המסמך עם פרטי העסקה לפי המאוחר.
אפשרות ביטול זו רק אפשרית אם ההתקשרות בעסקה כללה שיחה בין העוסק לצרכן.
4. חברת 'בש-גל ספורט’ שומרת לעצמה את הזכות לגבות דמי ביטול בשיעור 5% מסכום הרכישה של המוצר או 100 ₪ (הנמוך מבין השניים) כמו כן, בש-גל רשאית לתבוע את נזקיה בשל כך שערך הנכס פחת כתוצאה מהרעה משמעותית במצבו.
5. במקרה של ביטול עקב פגם במוצר או משלוח שגוי, כספכם על הפריט השגוי או הפגום יוחזר בתוך 14 יום מקבלת ההודעה והחזרת המוצר, עותק על הודעת הביטול יישלח אליכם ולא ייגבו דמי ביטול.
אין צורך לפנות לחברת האשראי על מנת לבטל עסקה. על מנת להקל עליכם, אנחנו כבר נטפל בזה עבורכם!
אופן החזרת והחלפת מוצרים
במידה והנך מעוניין להחליף/להחזיר (בכפוף לאמור לעיל) מוצר שרכשת, עומדות לרשותך שתי דרכים:
- החזרה / החלפה באמצעות שליח: לשם כך עליך להודיע לנו על רצונך בכך, דרך האתר, או בנייד מס' 054-2500152, בתוך 14 ימים מיום קבלת המוצר, ואנו נשלח שליח שיאסוף אותו. כאשר המוצר יגיע אלינו נזכה אתכם על המוצר
- עלות החזרת המוצר ע"י שליח מטעמנו, תקבע על פי משקל ונפח המוצר אותו יש לאסוף בחזרה אלינו למחסן.
- החזרה / החלפה בחנות : מוצרים שנרכשו באתר ניתנים להחזרה ו/או החלפה בחנות ‘בש-גל', (הקישון 29, בני ברק) בתוך 14 ימים מיום קבלת המוצר. ההחזר הכספי יבוצע בתיאום עם המשרדים בהתאם לאמצעי התשלום בו נעשה שימוש באתר.
קיבלתם פריט פגום? אנא צרו קשר עם שירות הלקוחות, בצירוף תמונת הפריט, ואנו נדאג להחליפו .
רוצים הבהרה נוספת? התעוררה בעיה? יש לכם שאלה?
אנחנו כאן בשבילכם! פנייה לשירות הלקוחות
שעות פעילות האתר:
בימים א-ה (לא כולל חג וערבי חג) בשעות 09:00 – 17:00.
טלפון: 054-2500152