החלפות והחזרות

  1. ניתן להחזיר מוצר שנרכש באתר תוך 14 ימים מיום קבלת המוצר, בצירוף חשבונית קניה ובתנאי שהמוצר מוחזר באריזתו המקורית, כשהוא חדש ושלא נעשה בו כל שימוש.

  2. החלפות וזיכויים ייעשו בהתאם למחיר ששולם בפועל עבור המוצרים (ללא דמי המשלוח), כפי שהוא מופיע בחשבונית הקנייה. הזיכוי או ההחזר הכספי יועברו תוך 14 יום ממועד הבקשה אך ורק לכרטיס האשראי שממנו בוצעה ההזמנה. ההחזר יבוצע באותם תנאים של העסקה המקורית.

  3. החלפת או החזרת מוצר תתאפשר רק ביחס למוצרים שלא נפגמו ושלא נעשה בהם שימוש. תקנות הגנת הצרכן אינן חלות על החלפה / החזרה של בגדי ים, בגדי הלבשה תחתונה וגרביים, וכן של מוצרים שהוזמנו, הוכנו או יוצרו במיוחד לפי דרישת לקוח, כגון: מוצרי ג'מבורי, מחבטי טניס שולחן שהודבקו, חבלים שנחתכו לפי מידה, מזרני נחיתה וכד'.

  4. חברת 'בש-גל ספורט’ שומרת לעצמה את הזכות לגבות דמי ביטול בשיעור 5% מסכום הרכישה של המוצר או 100 ₪ (הנמוך מבין השניים) וכן את עלות המשלוח.

  5. במקרה של ביטול עקב פגם במוצר או משלוח שגוי, כספכם על הפריט השגוי או הפגום יוחזר בתוך 14 יום מקבלת ההודעה והחזרת המוצר, עותק על הודעת הביטול יישלח אליכם ולא ייגבו דמי ביטול.

    אין צורך לפנות לחברת האשראי על מנת לבטל עסקה. על מנת להקל עליכם, אנחנו כבר נטפל בזה עבורכם! 

אופן החזרת והחלפת מוצרים

במידה והנך מעוניין להחליף/להחזיר (בכפוף לאמור לעיל) מוצר שרכשת, עומדות לרשותך שתי דרכים:

  • החזרה / החלפה באמצעות שליח:  לשם כך עליך להודיע לנו על רצונך בכך, דרך האתר, או בנייד מס' 054-2500152, בתוך 14 ימים מיום קבלת המוצר, ואנו נשלח שליח שיאסוף אותו. כאשר המוצר יגיע אלינו נזכה אתכם על המוצר בקיזוז דמי האיסוף 30 ₪.
  • החזרה / החלפה בחנות : מוצרים שנרכשו באתר ניתנים להחזרה ו/או החלפה בחנות ‘בש-גל', (הקישון 29, בני ברק) בתוך 14 ימים מיום קבלת המוצר. ההחזר הכספי יבוצע בתיאום עם המשרדים בהתאם לאמצעי התשלום בו נעשה שימוש באתר.

קיבלתם פריט פגום? אנא צרו קשר עם שירות הלקוחות, בצירוף תמונת הפריט, ואנו נדאג להחליפו .


רוצים הבהרה נוספת? התעוררה בעיה? יש לכם שאלה

אנחנו כאן בשבילכם!    פנייה לשירות הלקוחות

שעות פעילות האתר: 

בימים א-ה (לא כולל חג וערבי חג) בשעות 09:00 – 17:00.

טלפון:  054-2500152