6 טעויות נפוצות באימון TRX

אימון TRX הפך זה מכבר לאימון פופולרי ביותר בכל רחבי הארץ. אנו מדברים כמובן על רצועות TRX אותן ניתן לשאת בקלות לכל מקום בתיק או בשקית, לחבר אותן במקומות שונים: לעצים ביער, לעמודים בעיר, לקיר בחדר הכושר ואפילו למשקוף הדלת בבית. בעזרת רצועות אלה ניתן לעבוד על סיבולת, לעשות אימוני כוח ולעבוד כמובן גם על גמישות. אין ספק כי מדובר באימון נפלא אולם השתדלו להימנע מששת הטעויות הנפוצות הללו במהלך אימון TRX.

 

 

טעות 1 – מיקום הרצועות

ראשית יהיה עליכם להציב את הרצועות במקום בטוח עבור הסובבים אתכם. אתם רוצים לוודא שיש לכם מספיק מקום לבצע בו את האימון מבלי להפריע לאף אחד ומבלי שיפריעו לכם. עצירה באמצע האימון תבטל את רצף האימון ותפגע לכם באפקטיביות האימון.

טעות 2 – עבודה ללא הדרכה

אנשים עושים טעויות רבות באימוני TRX: תנועות לא נכונות, זוויות דחיקה לא נכונות, יצירת עומסים על חלקים מסוימים בגוף שלא צריך להיות שם עומס, ביצוע אימונים לא אפקטיביים ועוד. רק לקנות רצועות TRX אינן מספיקות וכי כדאי לקחת אימון אישי אחד ממאמן כושר מוסמך לשימוש נכון במכשיר זה, בכל אזור שתהיו בו.

טעות 3 – קיבוע נכון

מיקום לא נכון ויציב של הרצועות עשוי לגרור פציעות, שחרור של הרצועות תוך כדי אימון ומקרים לא נעימים אחרים. על מנת להימנע מכל אלה פשוט שימו לב כי אתם מחברים את הרצועות למקום בטוח ואלה מתקבעים בצורה יציבה במקום.

טעות 4 – עומס יתר וחימום

השתדלו לא להעמיס על הגוף שלכם אימונים מיותרים ובצעו חימום לפני השימוש ברצועות על מנת לחמם ולשחרר מעט את השרירים שלכם לפני מאמץ פיזי מרוכז.

טעות 5 – אורך הרצועות

אנשים בגובה שונה צריכים להתאים את הרצועות באורך שונה כדי שהאימון יהיה אפקטיבי עבורם וגם הרצועות יהיו בטוחות לשימוש. כמו כן גם אדם המבצע תרגילים שונים יידרש לעתים לשנות את אורך הרצועות בהתאם לתרגיל, על אף שגובהו אינו משתנה.

טעות 6 – רצועה רופפות

הרצועות צריכות להיות מתוחות לכל אורך האימון על מנת לשמור על אפקטיביות רבה במהלך האימון. הקפידו על עמידה ומתיחה נכונה של הרצועות.

חנות ספורט בש-גל היא מקום מעולה לרכוש את כל ציוד הTRX המקורי במחיר מעולה!