פינג פונג - חוויה לכל המשפחה

משחק פינג פונג או טניס שולחן אם תרצו יכול להיות חוויה מלהיבה ומהנה וכן פעילות ספורטיבית משחררת. ניתן לשחק פינג פונג ברמה גבוהה כמעט בכל גיל עם קצת אימונים ועל כן מדובר באטרקציה נפלאה גם עבור משפחות הרוצות שולחן כזה במרפסת שלהם או בגינה וגם עבור ילדים ואנשים בוגרים יותר הרוצים להתאמן בצורה מקצועית לתחרויות בחוג או מועדון טניס שולחן מקצועי.

פינג פונג

(מתוך: Shutterstock) 

פינג פונג לחדר משחקים

מועדוני ילדים המופעלים בשעות אחר הצהריים ואליהם מגיעים ילדים רשומים לאחר בית הספר ועל מנת להעביר את הזמן בכיף כמה שעות עד שההורים חוזרים מהעבודה, מחפשים אטרקציות מלהיבות להעביר אתם את הזמן. אז בין תכנית הטלוויזיה האהובה של הצהריים, ארוחת צהריים מפנקת ומשחקי קופסא שונים, כדאי לשלב גם שולחן פינג פונג במועדון שלא רק יספק אטרקציה מלהיבה לילדים אלא גם ילמד אותם לשחק אחד עם השני וליצור קשרים חברתיים וספורטיביים.

פינג פונג לאירועים

אם אתם חברה המשווקת אטרקציות לאירועים אתם וודאי משווקים שולחנות משחק כאטרקציה להשכרה ועל כן כדאי לשלב גם שולחן פינג פונג. לא חייב להיסחב עם שולחנות גדולים ומקצועיים ובכל הנוגע לשולחנות משחק ניידים ומתקפלים ניתן לרכוש שולחן קטן יותר שלא יתפוס הרבה מקום לאחר קיפול וכן יוכל לשדרג את האטרקציה שלכם ולשכנע יותר לקוחות לשכור אותה באירוע שלהם.

פינג פונג כאטרקציה לגינה

זמן בילוי נהדר בין ההורים לילדים או בין הילדים לאחים ולחברים שלהם. אלה יכולים להעביר את הזמן עם פעילות מהנה בגינה. זוהי אטרקציה מלהיבה אם המשפחה מגיעה לביקור, אם הילדים שלכם מארחים חברים או שהילד של השכנים רוצה לקפוץ למשחק עם הילד שלכם. מעביר שעות רבות, לא משעמם, לא מסוכן ומהנה במיוחד.

פינג פונג מקצועי לחוגים

אם אתם רוצים להקים חוג טניס שולחן לילדים או מועדון פינג פונג מקצועי למבוגרים שישלח ספורטאים ישראלים לתחרויות מסביב לעולם תצטרכו לרכוש את השולחנות האיכותיים והמקצועיים ביותר. לא רק שגודל השולחן הוא משמעותי וצריך להתאים לסטנדרטים הספורטיביים המקצועיים אלא גם שולחן איכותי שהמשחק בו יקבל משמעות אחרת לחלוטין.

באתר בש-גל תוכלו ליהנות ממגוון רחב של שולחנות טניס לבית, לגינה וגם שולחנות מקצועיים ברמת איכות גבוהה ביותר. צרו עמנו קשר באתר או בטלפון לפרטים נוספים והזמנות.