חיפוי וריצוף חדרי אומנויות לחימה

חברת בש-גל מתמחה ביבוא ושיווק של ציוד ספורט איכותי, לבית ולצרכים מסחריים. אם יש לכם סטודיו לאומנויות לחימה שזקוק לחיפוי, או שאתם מעוניינים להסב את אולם הספורט שלכם לצרכים שונים ומגוונים, אנו החברה הנכונה והמקצועית ביותר לפנות אליה. בעמוד זה נסביר לכם כיצד ניתן להפוך אולם כדורסל ישן לאולם קרבות רב תכליתי המתאים לצרכי הלקוח בצורה מלאה ומדויקת.

שיפוץ אולם ספורט

(צילום: בש-גל ספורט)

הסבת האולם לצרכי הלקוח

מעוניינים להרחיב את תחומי הפעילות של אולם הספורט שלכם? בש-גל תפתח עבורכם בדיוק מרבי פרויקט הסבת אולם ספורט שיתאים לצרכים הספציפיים שלכם. כל שעליכם לעשות הוא להיפגש עם מומחי העיצוב והספורט שלנו ולבצע יחד איתם את האפיון הראשוני. במהלך אפיון זה נעלה על הצרכים המדויקים שלכם ונתרגם אותם לרמת הפרויקט, נבין את העלויות ואת המגבלות ונרכיב יחד אתכם את המתווה שיאפשר לכולם להיות מרוצים. 

אתם יכולים לשאול את הלקוחות המרוצים שלנו ולבדוק איתם את טיב השירות אותו הם קיבלו מאיתנו. בכל פנייה ובקשה, מומחי הספורט שלנו עונים לכם במלוא תשומת הלב ומשאירים אתכם תמיד במרכז העניינים.

אולם ספורט שהוא גם היכל אימון לאומנויות לחימה

פעמים רבות מתנ"סים, בתי ספר ומרכזי ספורט כאלה ואחרים בוחרים להרחיב את תחומי הפעילות שלהם. בחלק מהמקרים, נדרשת התאמה של המשאבים שברשותם לצורך העברה של תחומי פעילות אחרים במרכז שבו הם פועלים. אומנויות הלחימה הם תחום בעל ביקוש יחסית קבוע, ולכן מרכזי ספורט רבים בוחרים לפתוח קבוצות וחוגים של קראטה, ג'ודו, קפוארה ותחומי פעילות נוספים בתחום אמנויות הלחימה. הדרישות לאולם שיוכל להכיל אימוני אמנויות לחימה אינן קשות מדי לביצוע, ובדרך כלל כוללות התייחסות אך ורק למזרנים או לכיסוי הרצפה בחומרים רכים יותר המאפשרים אימון קל ללא סכנת פגיעה גם בעת נפילה לרצפה.

אם אתם זקוקים לשירותי שיפוץ אולמות ספורט,

צרו קשר כבר עכשיו עם מומחי הספורט שלנו במייל desk@bashgal.co.il אתם במרחק של פגישה אחת מאולם החלומות שלכם!