ציוד ג'ימבורי

הילדים כבר לא יכולים לשבת בבית, הם רק רוצים להוציא אנרגיות, מוזיקה וכיף. ואז ההורים מבינים שזה בדיוק הזמן הנכון לנעול נעליים, לארגן קצת חטיפים ולצאת לג'ימבורי. אז איך הופכים את הג'ימבורי למקום חוויתי לילדים ואפילו להורים, אילו צעצועים ואביזרים הם בגדר חובה לג'ימבורי? בבש-גל ריכזנו וייצרנו עבורכם את האביזרים השווים ביותר כדי להפוך את הג'ימבורי לחוויה בלתי נשכחת לכולם.

ציוד ג'ימבורי

(תמונה: בש-גל)

בריכת כדורים

בריכת הכדורים היא כנראה המקום שהילדים הכי נהנים להיות בו, עם מגוון עצום של משחקים, צבעים ומרחב, הילדים יכולים לבלות שם שעות רבות. על מנת לספק סביבה בטוחה לילדים בבריכת הכדורים אנו מציעים את כל מה שצריך עבור הבריכה. כך למשל תוכלו למצוא 100 יח' כדורים צבעוניים לבריכה.

גלילי ספוג רכים

הילדים אוהבים להילחם איתם, ההורים שמחים שזה בסך הכל ספוג, ובאופן כללי הצבע והצורה מוסיפים לחוויית הג'ימבורי. זה מה שהופך את גלילי הספוג הרכים לאביזר חובה בכל ג'ימבורי בארץ. אנו מציעים מגוון ענק של גלילים, קטנים וגדולים, צהובים, אדומים וכחולים, עבים וצרים כדי שיתאימו לכם בדיוק.

קוביות מרופדות

אחת הפעולות האהובות ביותר על ילדים היא - לבנות. לבנות מגדלים, לבנות ארמונות, לבנות טירות, ואז גם מגיע החלק האהוב עליהם ביותר - לפרק. לקפוץ, לבעוט ובעיקר ליהנות, כך הילדים מעבירים את הזמן בהנאה בג'ימבורי. עם סט הקוביות המרופדות שלנו, נוכל להבטיח הנאה לילדים ומצד שני מקסימום בטיחות ושמירה על הגוף

נדנדות

נדנדות בצורות של חיות כמו כלב, ברוז, סוס , הן אביזר כייפי, קליל ומתאים לילדים בכל הגילאים. בבש-גל ספורט ניתן למצוא מגוון נדנדנות במחירים אטרקטיביים!

טיפ הזהב לג'ימבורי

ישנם מספר טיפים חשובים במידה ואתם מעוניינים להקים מתחם ג'ימבורי, ועם זאת הטיפ החשוב ביותר: צרו מרחב בטיחותי לילדים - מדובר אולי בטיפ החשוב ביותר שאנו יכולים להציע. לצערנו, ילדים נוטים להשתולל ולהיפצע, על כן וודאו שכל האביזרים אכן מתאימים לילדים ואנא הקפידו שהכל יהיה בטיחותי.