נינג’ה - המסלול שלך מחכה בחצר

הילדים הם רק תירוץ

מסלול נינג'ה Slack line (סלקליין) יעזור להכניס את הצעירים שבחבורה לאווירת האתגר. ערכת נינג'ה יכולה לשדרג כל בילוי בחצר, כל יציאה לפארק ואף כל הפעלת יום הולדת ביתית, שכל ההורים יעריכו. מסלול המכשולים מאתגר ומתאים לכל גיל, לכל רמה, וכן משפר את האיזון והיציבה. או בקיצור: אתם יכולים לספר לכולם שקניתם ציוד נינג'ה וטיפוס לילדים – אנחנו יודעים שזה בשבילכם.

 

טיפוס נינג'ה

(צילום: Shutterstock)

איזון ושיווי משקל

אין סט נינג'ה שאין בו לוח איזון. לוח האיזון הוא בסיס מעולה לכל אימון, וככל שהיציבות טובה יותר, כך הביצועים על מסלול נינג'ה יהיו טובים יותר. אפשר לבצע בעזרתו מגוון תרגילים המסייעים לחיזוק השרירים ושיפור הקואורדינציה והריכוז החשובים כל כך במסלול נינג'ה.

לוח טיפוס "מכשפה"

קיר טיפוס נינג'ה שהוא תוספת מושלמת לאימונים ביתיים או בחדר הכושר, ומשמש לחיזוק פלג הגוף העליון. שילוב של קואורדינציה ועבודת כוח על לוח אחד או יותר, באמצעות היתדות המסייעות להתקדם מעלה, או לצדדים, במידה ותולים את הלוח לרוחב.

שיפור כוח אחיזה באימוני תלייה

סט אימון נינג'ה מתבסס על מנחים שונים של אחיזה ותלייה בעזרת טבעות, מוטות, סולמות בד או גלילים וכדורים למתח, ועל תרגול של מעברים מאלמנט תלוי אחד לאחר בפרקי זמן הולכים ועולים. התרגול באמצעות תליית אביזרים למסלולי נינג'ה יסייע לכל מתאמן ומתאמנת לשפר את כוח האחיזה.

קוביות פליאומטריות לעבודת רגליים

כדי לצלוח מסלול נינג'ה צריך גם עבודת רגליים טובה וקלילות תנועה. דילוגים בין אלמנטים שונים, קפיצות ונחיתות בצורה יציבה – כל אלו ישפרו את עבודת השרירים ואת יכולות הנחיתה על משטחים. קוביות פליאומטריות הן אלמנט מעולה לעבודת רגליים בתרגילים שונים.

מוצרים לידיים

אין ערכת נינג'ה מושלמת בלי מגנזיום ופלסטרים: באימוני כוח ובטיפוס יש חשיבות עליונה לאחיזה חזקה ובטוחה ללא סכנת החלקה, ולכן כל אימון נינג'ה מתחיל באיבוק של הידיים במגנזיום, התורם לספיגת הזיעה ולשיפור האחיזה. שיטת הגנה נפוצה להגנה על האצבעות היא פלסטר כותנה המתאים לחבישה כדי למנוע פציעות.

רוצה לדעת עוד על מוצרי אימון לנינג'ה? יש לך שאלות? המומחים שלנו ישמחו לענות ולסייע ברכישה.