משחקי שולחן למתנ"סים

בכל עיר ויישוב יש היום מתנ"ס. הוא יכול להיות מופעל באופן פרטי או על ידי הרשות המקומית, והוא פתרון מצוין לילדים ובני נוער לשעות אחר הצהריים בהן יש זמן פנוי רב. במתנ"סים מתקיימים חוגים שונים כגון חוגי העשרה: מחשבים, יצירה וכמובן, חוגי ספורט. בנוסף, מתנ"סים משמשים מקומות מפגש מסודרים לילדים ובני נוער, מקומות בהם יש פיקוח של מבוגרים. משחקי שולחן הם בדרך כלל חלק מתפאורה של כל מתנ"ס והם יכולים להיות שולחן ביליארד, שולחן כדורגל וכמובן, שולחן פינג פונג.

משחקי שולחן

 (מתוך: Shutterstock)

טניס שולחן – אחד המשחקים הפופולאריים יותר

טניס שולחן הוא ניסיון להפוך את טניס החוץ למיניאטורי. טניס שולחן הוא ענף ספורט מקצועי וניתן לראות אותו באולימפיאדות ובתחרויות רשמיות אחרות. אך, טניס שולחן הוא גם משחק פופולארי בקרב אנשים שאינם ספורטאים מקצועניים – ילדים, בני נוער ומבוגרים שנהנים ממה שיש למשחק להציע. הוא מהיר, דינאמי, תחרותי ומהנה. הוא מאפשר להוציא אנרגיות אך גם לרקום אסטרטגיה, הוא קשוח ומצריך חשיבה מהירה. אם אתם מנהלים מתנ"ס, הנה מספר יתרונות לרכישת שולחן טניס:

יתרונות

חוויה – טניס שולחן הוא משחק שלא רק מי שמשחק אותו נהנה ממנו אלא גם אלו שצופים מסביב. אם אתם מחפשים ליצור עניין, זה בדיוק המשחק שכדאי שיהיה אצלכם במתנ"ס.

שומרים על כושר – טניס שולחן הוא משחק שמצריך כושר אירובי. הוא דורש לקפץ ממקום למקום והוא חווייתי במיוחד, וההנאה ממנו תהיה רבה.

אפשרות לעשות תחרויות – רוצים להפוך את המתנ"ס שלכם למרכז ספורטיבי? אתם יכולים לארגן טורנירים של טניס שולחן, לחלק אותם לפי גילאים ואפילו לעשות אותם נושאי פרסים.

פתיחת חוג – מעוניינים להפוך את הפינג פונג לחוג בתשלום? כל מה שאתם צריכים הוא מדריך מהתחום וכמובן, לרכוש עוד כמה שולחנות.

פרסום המתנ"ס – טניס שולחן הוא ענף ספורט שמושך צעירים. שולחן טניס במתנ"ס ימשוך אליו צעירים רבים, יגדיל את החשיפה לחוגים ופעילויות נוספות ויגדיל את הפרסום בקרב צעירים ומבוגרים.

חשוב לדעת איזה שולחן לקנות

אם אתם מחפשים שולחן פינג פונג למתנ"ס שבניהולכם, אתם צריכים להכיר את האופציות השונות שקיימות שמתייחסות בעיקר לשולחנות פינג פונג המיועדים לחוץ אל מול שולחנות פנים המיועדים למבנים סגורים (ופחות חשופים לפגעי מזג האוויר) שולחנות פנים ואלו שיתאימו לכם יותר הם שולחנות מעץ. יש כמובן קריטריונים נוספים לבחירת שולחן פינג פונג ורצוי להתייעץ עם מומחים שיתאימו לכם שולחן טניס.