מדריך לבחירת שולחן טניס חוץ

מזג האוויר הישראלי הוא מזג אוויר של חוץ. אנחנו אוהבים להיות בחצר, במרפסת ובטבע ולא מפספסים הזדמנות לבלות באוויר הפתוח ברוב ימות השנה. אחת הדרכים המהנות ביותר להעביר את הזמן במרחב הביתי היא טניס שולחן – פינג פונג כמו שרבים מאיתנו קוראים לו.

על היתרונות של משחק טניס שולחן אין צורך להכביר מילים, בעיקר בימים שבהם כולנו בבית והאתגר הגדול ביותר הוא להזיז את הילדים מהמסך ולהעניק להם חוויה ספורטיבית מהנה לאורך שעות. אז איך לבחור שולחן טניס חוץ?

בחירת שולחן טניס

(מתוך: Shutterstock) 

הכנו עבורכם את המדריך המלא לבחירת שולחן טניס חוץ

שולחן טניס חוץ, המיועד להצבה בחצר או במרפסת, צריך להתאים למצבי מזג אוויר שונים, צריך להיות עשוי מחומרים שאינם מפתחים חלודה, ולהיות עמיד במים, בלחות ובשמש ישירה. בניגוד לשולחנות פנים, העשויים בדרך כלל מעץ, שולחן טניס חוץ עשוי מחומרים עמידים יותר.

תגיד, מאיפה באת?

ארץ הייצור של שולחן טניס חוץ יכולה להעיד על איכותו. אנו מציעים שולחנות מבית Butterfly, המותג הרשמי של איגוד טניס השולחן בישראל, הנושאים תו תקן אירופי TUV, המעיד על איכותם הגבוהה.

משטח המשחק (הפלטה)

הפלטה היא החלק המשפיע ביותר על חוויית המשחק ועל יכולת הקפיצה של הכדור. זהו החלק בעל שטח הפנים הגדול ביותר בשולחן הטניס ולאיכות החומר שממנו היא עשויה יש השפעה על אורך החיים של השולחן ועל עמידותו בתנאי מזג האוויר.

שלדה ומסגרת

עובי השלדה ועובי המסגרת ישפיעו על יציבות שולחן טניס חוץ בעת המשחק, ויבלמו תזוזות לא רצויות בעת נגיעת הגוף בשולחן. כאשר מדובר בשולחן המיועד להצבה בחוץ, יש חשיבות לעמידות בפני חלודה, רטיבות ופגעי שמש ישירה. 

אפשרות קיפול

חשוב לבחור בשולחן טניס חוץ בעל יכולת קיפול ומנגנון קיפול איכותי, כדי שתהיה אפשרות לפנות מקום כאשר הוא אינו בשימוש, או לאחסנו בצורה נכונה בעת הצורך.

גלגלים

היכולת להעביר את השולחן ממקום למקום תלויה בגלגלים, ויש חשיבות גם למעצורים איכותיים שימנעו תזוזה של השולחן בעת משחק.

אביזרים מתאימים

כמו השולחן עצמו, גם האביזרים (כיסוי בעת קיפול, רשת, מחזיק מחבטים וכדורים) צריכים להתאים לתנאי חוץ. כדי ליהנות מחוויית משחק לאורך שנים, ולבחור את הציוד הנכון לשולחן טניס חוץ, צלצלו אל המומחים שלנו, ונסייע לכם להתאים את השולחן שמתאים ביותר לחצר שלכם, לאופי המשחק, לגיל השחקנים ולגובהם.    

אז קדימה, למה אתם מחכים? צרו איתנו קשר עכשיו ונשמח לעזור לכם בבחירת שולחן הטניס המושלם עבורכם.