טניס שולחן – אחד ממשחקי הספורט הפופולאריים של כל הזמנים

אחד ממשחקי הספורט הפופולאריים של כל הזמנים, הינו ללא ספק טניס שולחן. מדובר על "פינג פונג"  בכינויו העממי יותר, כאשר בכל משחק ישנם שני שחקנים. גם בטניס וגם בפינג פונג משחקים באמצעות מחבט בכדי לחבוט בכדור. המטרה היא להעביר את הכדור לצד השני של הרשת. שחקן יזכה בנקודה, כאשר השחקן השני, לא יצליח לחבוט חזרה את הכדור, או כאשר הכדור חוזר אליו. למרות שקיים דמיון בין טניס לבין טניס שולחן, שחקני הטניס משחקים על מגרש פתוח על דשא או על אספלט ואילו שחקני הפינג פונג, משחקים על שולחן עץ.

הכדור במשחק הטניס, עשוי מגומי והוא גדול בהרבה מהפינג פונג ואילו כדור של טניס שולחן, עשוי מפלסטיק חלול והוא קטן בגודלו בהרבה, מאשר כדור הטניס. גם המחבט של הטניס, עשוי מחומרים מאסיביים יותר והוא גדול ושונה מהמבנה של מחבט של  טניס שולחן. מחבט של טניס שולחן, עשוי מעץ והוא קטן בהרבה מגודלו של מחבט הטניס. המשחק של טניס השולחן, יתבצע על שטח קטן בהרבה מאשר טניס.

טניס שולחן

(מתוך: Shutterstock) 

קריטריונים חשובים למשחק טניס שולחן

הקפיצה של כדור הפינג פונג הינה קריטית ולכן יש לרכוש גם כדור פינג פונג מקצועי, כאשר אתם חייבים לבדוק את הקפיצות שלו, בגובה של 30 ס"מ. במידה וכדור הפינג פונג, קפץ לגובה של 26 ס"מ לפחות ממשטח השולחן, אז הוא אכן כדור איכותי. יש לנסות את השיטה בכמה מקומות בשולחן הטניס.

מעוניינים לרכוש שולחן טניס?

ניתן למצוא כמה סוגים של שולחנות, כאשר תתחילו לחפש לרכוש שולחנות טניס. המחירים והסוגים הם שונים. גם הרמות בשולחנות הטניס הן שונות. ישנם שולחנות לטניס שהם ברמה המקצועית וישנם כאלה אשר מתאימים למשחק לשעות הפנאי, כך שרמה גבוהה אינה נחוצה במקרים האלה.

שולחנות העץ, נחשבים לשולחנות המקצועיים ביותר ואיל שולחנות העשויים ממלמין או פיברגלס כאשר הם מצופים באלומיניום למניעת חדירת לחות או מים. ראשית יש לתכנן את המיקום של השולחן, על מנת לאמוד את הגודל הנכון. יש לדעת מראש אם השולחן מיועד לפנים או לחוץ הבית. שולחן פנים לטניס, לא יתאים לתנאי מזג האוויר בחוץ והוא לא ישרוד זמן רב ואת זה, יש לקחת בחשבון. לעומת זאת שולחן טניס חוץ ישרוד גם בתנאי לחוץ קיצוניים.

הזמינו עכשיו!