חוזרים לבית הספר

המציאות החדשה של עידן הקורונה – שככל הנראה לא מתכוונת לעזוב את חיינו בקרוב – דורשת הסתגלות של כל חלקיה של מערכת החינוך, כולל שיעורי הספורט וההפסקות. התלמידים ששבים ללימודים בבתי הספר אחרי תקופות ארוכות בבית זקוקים להפעלה מגוונת בחוץ, ולתנועה טובה של הגוף תוך כדי משחק מלא הנאה.

חוזרים לבית הספר

(מתוך: Shutterstock)

רכישת ציוד ספורט לבית הספר מתבצעת במסגרת תקציב קשוחה ומוגדרת מראש, והשאיפה היא לקבל מקסימום מוצרים, במינימום מחיר ובאיכות הטובה ביותר – כדי שיאריכו ימים ויפנו את התקציב של השנה הבאה לרכישת מוצרים נוספים ולא קנייה חוזרת של מוצרים שהתבלו. הכנו לכם רשימה של המלצות למוצרים איכותיים שירכיבו חבילה מושלמת.

מוצרים למשחק קבוצתי

דלגית קבוצתית או חבל משיכה- העיקרון פשוט – שתי קבוצות מכל צד של החבל, ושעות של הנאה. הדלגית הקבוצתית היא כלי מופלא ללמד את הילדים לקפוץ כמו פעם, לדעת להיכנס ולצאת מחבל בתנועה בלי לפסול – זה אתגר!

מגלשי הליכה או רצועה להליכה שיתופית- מחייבת תיאום וקואורדינציה, משפרת חוש קצב ומאתגרת את היחיד ללמידת סנכרון עם שאר חברי הקבוצה. חלקו את הכיתה לכמה קבוצות, וגלו מי הקבוצה החזקה!

שקי דילוג, כדור קופץ עם ידיות או קביים למשחק- נפלאים לתחרות קפיצות או למרוץ שליחים בין קבוצות.

חישוקי פלסטיק- הולה הופ, סימון תחנות, מרוץ שליחים כששני ילדים יחד בתוך חישוק אחד – אחד המוצרים האהובים על ילדים עם מגוון אינסופי של אפשרויות משחק.

סט שקיות שעועית אותיות ומספרים- להרכיב את המילה הארוכה ביותר? להרכיב כמה שיותר מילים ממספר אותיות מוגבל? תרגילי חשבון חווייתיים לגיל הרך? הסט הזה יעודד את הקטנטנים וגם את הגדולים יותר לשפר מיומנויות שפה תוך כדי משחק.

גופיות סימון צבעוניות- הופכות את חוויית המשחק הקבוצתי לחגיגה לעיניים. ההמחשה של שיוך הקבוצות יוצרת אווירת גאוות יחידה בעזרת צבע אהוב. השקעה שנשמרת לאורך שנים.

משחקי איזון ושיווי משקל

משוכות, קונוסים, צלחת שיווי משקל, לוח איזון או מסלולי שיווי משקל מעץ או מפלסטיק מסייעים לפיתוח איזון וקואורדינציה. שילוב שלהם במסלול מכשולים ויצירת תחרות מבוססת מהירות יעניקו משחק מגוון, המחזק מיומנויות גופניות שונות וחשובות.

המוצרים, רובם ככולם, מתאימים לשימוש גם בחוץ וגם בחדר הכיתה או באולם ספורט. הם קלי משקל, נוחים לאחסון ולאיסוף ומאריכים ימים.

להרכבת חבילה או לשאלות נוספות על ציוד ספורט לקראת חזרה לבית הספר 
חייגו אל המומחים שלנו 054-2500152